Mutiara Kata

""i wrote ur name in the sky, but the wind blew it away, i wrote ur name in the sand, but the waves washed it away, i wrote ur name in my heart, and forever it will stay"" "Do not run through life so fast, that you forget not only where you have been, but also where you are going, life is not a race, but a journey to be savored each step of the way." "when i lonely,i wish ur love, when i down,i wish ur joy, when things get complicated,i wish ur faith, when things look empty & i wish ur hope."

Clik-Clik

Nyanyian Cik εїз

5.05.2010
❀.•❤•.¸✿¸.•❤•.mencintai seseorang tak semestinya memiliki dirinyaoleh itu sayangilah diri kita dari disakiti oleh cintakerana cinta tidak semestinya membahagiakan kita❀.•❤•.¸✿¸.•❤•.
❀.•❤•.¸✿¸.•❤•.
jika kamu mencintai seseorang bebaskanlah diajika dia kembali padamumaka dia adalah milikmujika tidakmaka dia tak akan pernah jadi milikmu❀.•❤•.¸✿¸.•❤•.

:puteh_24:huhuhu...tibe2 teremosi plak...ermmm..saje nak melayan jiwa hari nie..:puteh_21:agak2 ape korang rasa kalau tibe2 korang x d'perlukan lagi.....marah...sedey..kecewa..bengang...rasa di khianati..hehehe...cam2 lg kan???:puteh_23:aku x tau aku rasa yg mana @ sume sekali tu dah bercampur jadi 1...:puteh_5:errmmmm...mungkin dah tiba masa aku x harapkan @ bergantung kat dia lagi kan...:puteh_25:yup...caiyok...caiyok...:puteh_6:u can do it......:puteh_12:

3 bunga yg datang:

Eyda AR said...

cinta tidak semestinya kita miliki.. itu yg selalu kita katakan.. tp kita tidak perna berhenti dr mencintai bkn.. huhuhu btw.. chayo2~

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

lama gak tak singgah kat sini

~JuLiE~ said...

EYDA AR...betul tu...bukan senang nk berhenti bila kita dah mencintai seseorang...walaupun x dapat memiliki...thanks erk...:)

YANIE PUTRAJAYA...tu lew..hari tu nak dtg cam xble sebab bukan invited reader..huhuhu...

Post a Comment

Masa tuk Cik εїз

Pesanan Cik εїз

Chit Chat


ShoutMix chat widget

Followers