Search

Loading...

Mutiara Kata

""i wrote ur name in the sky, but the wind blew it away, i wrote ur name in the sand, but the waves washed it away, i wrote ur name in my heart, and forever it will stay"" "Do not run through life so fast, that you forget not only where you have been, but also where you are going, life is not a race, but a journey to be savored each step of the way." "when i lonely,i wish ur love, when i down,i wish ur joy, when things get complicated,i wish ur faith, when things look empty & i wish ur hope."

Clik-Clik

Nyanyian Cik εїз

5.31.2009



selamat ulangtahun...selamat hari lahir....happy besday 2 u...hehehe..dlm bahasa ape pun kite ucapkan...yg penting...maksud yang ingin kite katakan....http://emo.huhiho.com




lama x update blog..so lambat lew entry nie kuar kan??ngeeee3x...http://emo.huhiho.com




pape pun aku nak wish heppy birthday nie untuk 2 orang kawan ngan aku kenal kat zedge.net...


http://emo.huhiho.com dia org nie bestfriend gak lew...kebetulan lahir sama hari kan???kot dekat leh celebrate sama kan??

...semoga panjang umur & murah rezeki untuk haironi arniz yusofhttp://emo.huhiho.com dan mr talikasut...(zasni)




moga ape yang di impikan akan menjadi kenyataan..diberi kesihatan dah rezeki yang berkekalan....bile nak makan nasi minyak erk???agak2 jue ble terbang ke sana x???ihihihi























post signature


5.25.2009

Kau bukan milikku, dah ku tahu segalanya…
Namun hati ini dah terukir namamu…http://emo.huhiho.com
Mana mungkin aku mampu hapuskan
Ukiran namamu dihatiku…
Pedihnya sekadar menjadi penyinta bisu,http://emo.huhiho.com
Lebih pedih bila tahu kau milik seseorang…
Aku tak mampu lakukan apa-apa…http://emo.huhiho.com
Hatimu tak mungkin dapat kutakluki…
Aku sedar hati aku milikmu….
Tapi hatimu miliknya…http://emo.huhiho.com
Jangan hantui hidupku lagi dengan
Bayanganmu…kerna hatiku luluh…
Jangan muncul dalam kotak ingatanku…http://emo.huhiho.com
Walaupun hidupku bakal bergelap tanpa dirimu…
Tapi biarlah…
Daripada aku terus berendam air mata…http://emo.huhiho.com
Sesuatu yang bukan milikku…
Takkan pernah jadi milikku…
Selamanya…
Maafkan aku kerana terlalu menyayangi insan
Sepertimu…http://emo.huhiho.com
Maafkan aku kerana terlalu mengimpikan
Dirimu jadi milikku…
Moga kau bahagia bersamanya…http://emo.huhiho.com
Selamanya…



:: credit to tentangcinta.com ::
5.20.2009

http://emo.huhiho.comwah dah lama x update blog..ngeee3x...dah bersawang ...habuk jangaN cakap lew kan...huuhuhu....http://emo.huhiho.comxde idea + cuti + demam....hari2 jalan p blog org konon2 nak cari idea,,,hehehe..tp hampeh....http://emo.huhiho.comhahahha..... nie pun xtau aku nak tulis ape...banyak sangat keje nak settle tapi nie aku wat xtau je..http://emo.huhiho.com coz membe aku kene chicken pox..dlm seminggu nie x banyak pulak keje yg kena settle..mane lew x demam...huhuhuhttp://emo.huhiho.com hehehe..hari nie tenet x ble on9...pe hal agaknyer...dah bosan2...aku godeh2 lew photoshop tu...dah lew wat x jadi2...huhuhu...bengap betul lew...http://emo.huhiho.comso ini lew hasilnyer...ngeeee3xhttp://emo.huhiho.com....saya budak baru belajar ye...kalau silap..sile2 lew tunjukkkan....ngeee3x...http://emo.huhiho.com...hehehe...http://emo.huhiho.comjgn hiraukan tajuk entry YG xde kene mengena tu...HUHUHU..harap2 pasni ble update BLOG cam biasa...http://emo.huhiho.com yuuuuuuuuuhhhhhuuuu...waaaaawwwwwwwweeeeeeeee...junior jusss.......http://emo.huhiho.com






post signature

5.14.2009

C00l blog..hehehe..minuman pun ade blog...ngee3x...kedai nie baru je bukak kat mall nie..rasenyer agak mendapat Hi5 Emoticonsambutan coz jarang jumpa kan??tgk pic kat atas tu lew...nie je dr staff2 keje kedai aku...sekali beli 3,4 cawan...hehehe...lom lg customer2 yg dtg mall nie..lom lg staff2 dr kedai lain...bayangkan je lew...=)secawan dia jual harga berlainan bergantung pada rasa Hi5 Emoticon& biji2 hitam tu ape erk...erm...aku pun xtau..tp rase dia cam kenyal2 cam jeli...=)cam2 rase ade...Hi5 Emoticonepal,vanila,keladi,teh ais yg d'campur perisa lain...ice blended,cokelat,mocha...harga berbeza2...paling murah rm2.40 harga biasa....hhuhuhu...bayangkan keuntungan dia sehari...ngeeeee3x... Hi5 Emoticon


pada sesape yg rase blog dia tu panas je....sile2 lew minum air nie erk??bg meredakan ke "hot" an blog anda...ihihihih..(ape yg aku merepek nie labu....^_* )pape pun....jom kite minum dulu....Hi5 Emoticon





post signature

5.12.2009


Kau mencoba tuk melihat ke atas


Dalam segala kelelahanmu


Kau mencoba tuk tegakkan bahumu


Dalam segala beban hatimu

Menangislah jika kau ingin menangis


Namun kembalilah untuk tersenyum

Kan kupinjamkan bahuku untukmu menangis


Kan kuhapus air mata yang basahi pipimu


Dan kugenggam erat tanganmu
















post signature

5.11.2009
td aku dapat berita sedih dr adik aku..dia sms adik bestfren aku dah meninggal..cam x percaya..2,3x aku tanye betul ke berita tu...agak terkejut gak..mesti bestfren aku sgt sedih saat ini...(B @norliliza mohd yusof@ sabar ye...yg pergi tetap pergi..ajal dan maut itu kerja tuhan)..aku baru je balik kg jumaat lepas...dan sekarang dapat berita nie..aku turut sedih kehilangannya...al fatehah buat arwah mohd shah rezzal mohd yusof...arwah adalah anak bongsu dari 3 beradik...dapat aku bayangkan kesedihan keluarga ini kehilangan arwah...kakak arwah memberitahu ayah dan ibunya terlalu sedih dengan kehilangan ini dan asyik termenung dah tidak mahu makan....kakak arwah juga sering teringatkannya..kerana sebelum bestfren aku kawen dah bekerja di kl..hanya dia dan arwah di rumah tu..tentu terasa kehilangannya....arwah adalah kawan adikku gak...masih ingat lagi kali terakhir aku jumpa arwah adalah 1@2 tahun yg lalu ketika arwah baru membuat persiapan untuk sambung belajar di perak..dia lew yg perasan aku dulu....heppy je dia masa tu..almaklumlah nak sambung belajar...kat bawah aku letak sekali artikel dalam harian metro mengenai berita arwah yang lemas di kolam air panas....marilah kawan2x sama2 sedekahkan al-fatehah buat arwah..semoga rohnyer ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman...semoga keluarga arwah tabah menerima kehilangnya...al fatehah....







ANGKAT...jenazah Mohd Shah Rezzal dibawa keluar dari bilik mayat HRPB, kelmarin.





IPOH: “Mereka berdua bersungguh-sungguh mengajak saya berkelah di kawasan kolam air panas Lubuk Timah sehari sebelum kejadian.“Saya tidak sangka ia petanda mereka akan pergi meninggalkan kami buat selamanya,” kata Helmy Aslam Mohd Yusof, 21, rakan dua pelatih semester empat Kolej Pembantu Perubatan Hospital Hulu Kinta, yang meninggal dunia akibat lemas di kawasan perkelahan Lubuk Timah di Simpang Pulai, dekat sini, petang kelmarin.Mayat Mohd Shah Rezzal Mohd Yusof, 21, dan Mohd Shahrulnizam Shaharudin, 22, ditemui pasukan Bomba dan Penyelamat Ipoh di kawasan kolam air panas itu antara jam 5.25 petang dan 5.35 petang kelmarin.Mayat ditemui selepas satu gerakan mencari mereka dilancarkan sebaik dilaporkan lemas kira-kira jam 1.30 tengah hari hari sama.Helmy berkata, rancangan untuk berkelah dibuat beberapa hari sebelum kejadian memandangkan mereka baru tamat menduduki kertas peperiksaan akhir semester Jumaat lalu, namun dia tidak berminat menyertainya.“Malam sebelum kejadian, kami bermain bola sepak dan Mohd Shah serta Mohd Shahrulnizam beberapa kali mengajak saya berkelah bagi meraikan tamatnya peperiksaan akhir semester. “Namun, saya berkeras tidak mahu mengikuti mereka,” katanya ketika ditemui di perkarangan bilik mayat Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) di sini, malam kelmarin.Katanya, dia bertemu kedua-dua rakannya itu kira-kira jam 10 pagi kelmarin sebelum bersiap untuk ke kawasan perkelahan berkenaan, namun tidak menyangka itu pertemuan terakhir mereka bertiga.“Saya lebih rapat dengan Mohd Shahrulnizam kerana kami berdua pernah mengambil Diploma Sains di Kolej Unikop dan arwah seorang yang baik serta cemerlang dalam bidang akademik.“Arwah juga seorang yang kuat agama dan dia rajin mengikut saya pulang ke kampung di Paroi, Negeri Sembilan, untuk menghabiskan masa cuti semester,” katanya.Helmy berkata, Mohd Shah dan Mohd Shahrulnizam pergi ke kawasan perkelahan itu bersama lima rakan lain. Beberapa jam kemudian, dia menerima panggilan telefon memaklumkan kedua-dua rakannya dipercayai mati lemas.“Saya difahamkan, mereka berdua termasuk seorang lagi rakan, Afzan Aizad Jalaluddin, 21, mandi di tempat paling tinggi di kawasan perkelahan itu.“Mohd Shah dan Mohd Shahrulnizam dipercayai mandi di kawasan cetek sebelum dibawa arus menuju ke pusaran air berhampiran di situ.“Saya juga diberitahu Afzan cuba menyelamatkan mereka berdua, namun gagal. Afzan yang kini berada di Wad Kecemasan masih trauma dengan kejadian itu,” katanya.Pembantu Perubatan Hospital Hulu Kinta, Khairuddin Mohd Azhari yang juga tenaga pengajar Mohd Shah Rezzal dan Mohd Shahrulnizam menyifatkan kematian mereka mengejutkan seluruh hospital itu.“Mereka berdua antara pelajar cemerlang dan tidak pernah menimbulkan masalah ketika sesi pembelajaran, malah rajin membantu rakan lain yang tidak faham dalam pelajaran,” katanya.Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Azisman Alias, berkata kedua-dua mayat mangsa ditemui di dasar lubuk selepas dilaporkan hilang tengah hari kelmarin.“Polis meminta bantuan bomba untuk mengeluarkan mayat kedua-dua mangsa lemas yang kemudian dihantar ke HRPB untuk bedah siasat,” katanya ketika dihubungi kelmarin.Jenazah Mohd Shah Rezzal dibawa pulang ke kampungnya di Felda Maokil 1, Labis, Johor, manakala Mohd Shahrulnizam pula dibawa ke rumah neneknya di Kampung Paya Jaras, Sungai Buloh, Selangor untuk dikebumikan.













post signature

Masa tuk Cik εїз

Pesanan Cik εїз

Chit Chat


ShoutMix chat widget

Followers